Klachtenprocedure Neurotality
​​Het liefst lossen we klachten in goede verstandhouding samen met jou op.
Als je een klacht hebt, neem dan gerust contact op met ons op de manier waarop jij dat prettig vindt. Samen zoeken we naar een oplossing. We proberen dit binnen veertien (14) dagen te doen.
Wil je je klacht liever direct extern neerleggen? Dan kun je je klacht ook voorleggen aan het Klachtenportaal Zorg. Neurotality is hierbij aangesloten en voldoet daarmee aan de verplichtingen uit de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Zij hebben onafhankelijke klachtenfunctionarissen, vertrouwenspersonen en een
erkende geschillencommissie die je verder kunnen helpen.
Je kunt de klacht online melden via https://klachtenportaalzorg.nl/klacht-indienen/
Daar vind je het stappenplan en het online klachtformulier.
De onafhankelijke klachtenfunctionaris kan je onder meer helpen bij het bemiddelen of
het begeleiden van gesprekken.
Het doel is om gezamenlijk tot een oplossing te komen.
Er zijn voor jou hieraan geen kosten verbonden.
